iloveeyouuuu ♥

FERRA DARLAA

Hello beloved humans,Im Ferra Dato' Jamsari Sweet17 ordinary girl come from her craziest planet.Shah Alam and nice to know you guys :*

Sorry :'(

I'm really really disappointed.Hmm,sorry.You know that I love you so much.And worried if you leave me.Tapi yang pasal perempuan tu serious I kecewa sgt.Idk why you boleh back up dia.Thn how about me ? Hmm,you sanggup delete comment I and you terus tweet with her.Takpe la,I faham.Dia mungkin buat you happy.First you guys start like like.Thn  dia ajak tweet.I tengok dia macam nak bermanja dengan you.I baca tweet dia.Sebuk crush crush.Hmm,maybe you.tak pe la I tak boleh halang you.I sentiasa sayang you.Kalau you still sayang I.You contact la I.Hmm,tcre :') I tahu you akan marah I.Well I tak dapat sempurnakan hidup you.I minta maaf sangat.Tapi I dh try kan.Salam,I LOVE YOU :*